Dobrý den,
nerozumím Vaší argumentaci, ohledně dopravního terminálu v Nádražní ulici, u současného vlakového nádraží.
Myšlenka spojení (integrování) vlakové a autobusové přepravy v našem městě prostřednictvím dopravního terminálu je stará zhruba 10 let. V červenci roku 2009 byla vyhotovena DUR firmou Chládek & Tintěra a. s. a v únoru 2017 proběhla její aktualizace. Tato aktualizace následně posloužila jako jeden z podkladů pro PD na humanizaci Nádražní ulice. Ano, je pravda, že humanizace Nádražní ulice je koncipována mimo jiné i jako obslužná komunikace pro příjezd k terminálu, ale to ještě neznamená, že se po ní hned po jejím dokončení začnou prohánět veškeré autobusové spoje. Už jen z logiky věci, že dopravní terminál není součástí humanizace Nádražní ulice.
Prosím, nestrašte občany něčím, co není pravda. S dopravním terminálem v Nádražní ulici vedení města, alespoň prozatím, počítá. To je pravda, ale celá záležitost je ve fázi zadávací dokumentace ke "Studii napojení Nádražní ulice na plánovaný obchvat a zástavbová studie lokality u Mitexu v Mimoni." Čili pokud chtějí řešit napojení Nádražní ulice na plánovaný obchvat města Mimoně, pak se logicky musí řešit i dopravní terminál, který by měl být na plánovaný obchvat napojený také. A pokud je vše teprve u zadávací studie, pak si myslím, že případná stavba dopravního terminálu by měla být ruku v ruce s plánovaným obchvatem. Pak by to dávalo smysl.
Když se podívám na návrh usnesení Zastupitelstva v 26. dubna letošního roku, na důvodovou zprávu a smlouvu o dílo s firmou Hantych a porovnám s podklady zadávací dokumentace k humanizaci Nádražní ulice, pak mi z toho vychází jediné. Vedení města vám neřeklo vše. |