I N Z E R C E

Krátké zprávy
ÚNOROVÝ ZPRAVODAJ
05.02.24 09:34 Pep@k
Obce Stráž p. Ralskem
oficiální stránky

Pertoltice p. Ralskem
oficiální stránky

Město Ralsko

Noviny p. Ralskem

Vyhledávání
TOPlist
 

výstup


muzeum

Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko... Komentovat článek Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
Publikováno:  12. února 2015   Autor: Pep@k
Počet komentářů: 32
Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
2. dubna 2015 v(e) 12:07 napsal komentář Kuba  IP: 165.72.200.11

Dle mého názoru je kupní síla v Mimoni dost slabá. Nejde o to,jak místní podnikatelé přistupují ke svým zákazníků, ale o to, nové podnikatele do Mimoně přilákat.
Já sám bych raději pracoval ve svém bydlišti (Mimoni), než dojíždět do práce každý den 40 km tam a 40km zpět.
Nevím jak je na tom naše městská rada, ale přijde mi, že se celé naše zastupitelstvo málo snaží o přilákání nových podnikatelských aktivit do našeho města. Je hezké, že se v Kuřivodech staví výrobní závod, přeju jim to, ale proč něco takového není u nás?

Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
19. února 2015 v(e) 20:51 napsal komentář P. Balek  IP: 95.85.198.120

Nevím, co vlastně ty nespokojenci chtějí. Starosta je sice malý postavou, ale duchem velký. Jen se rozhlédněte a zjistíte, že Mimoň je v řadě věcí špičková. Kde najdeme takovou hustotu kruháčů, v počtu ptáků na nich nás těžko předstihne nějaké město a to nejen v ČR, zaujímáme špičkové postavení v počtu heren a výherních automatů, galerii pojmenovanou po tak významném výtvarníkovi taky jen tak nenajdete. A ty úžasně opravené domy, poskytující nadstandartní bydlení, obhospodařované ekonomicky efektivní a zcela průhlednou MK. Nezapomeňme na promenádu pro pejskaře zvanou cyklostezka, venkovní cvičící stroje využívané tak, že po roce se mění v rezavá monstra, a to už nám chystají cvičiště další. Navíc se můžeme těšit na odklonění dopravy na hranice parku. Neblbněte, jeďte se podívat na ta ostatní ubohá města a radujte se, Mimoň je město budoucnosti, tedy v případě, že nám ještě nějaký čas vydrží současné vedení tak otevřené názorům občanů v čele s naším starostou.

Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
19. února 2015 v(e) 20:50 napsal komentář P. Balek  IP: 95.85.198.120

Nevím, co vlastně ty nespokojenci chtějí. Starosta je sice malý postavou, ale duchem velký. Jen se rozhlédněte a zjistíte, že Mimoň je v řadě věcí špičková. Kde najdeme takovou hustotu kruháčů, v počtu ptáků na nich nás těžko předstihne nějaké město a to nejen v ČR, zaujímáme špičkové postavení v počtu heren a výherních automatů, galerii pojmenovanou po tak významném výtvarníkovi taky jen tak nenajdete. A ty úžasně opravené domy, poskytující nadstandartní bydlení, obhospodařované ekonomicky efektivní a zcela průhlednou MK. Nezapomeňme na promenádu pro pejskaře zvanou cyklostezka, venkovní cvičící stroje využívané tak, že po roce se mění v rezavá monstra, a to už nám chystají cvičiště další. Navíc se můžeme těšit na odklonění dopravy na hranice parku. Neblbněte, jeďte se podívat na ta ostatní ubohá města a radujte se, Mimoň je město budoucnosti, tedy v případě, že nám ještě nějaký čas vydrží současné vedení tak otevřené názorům občanů včele s naším starostou.

Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
18. února 2015 v(e) 20:43 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.38.71

:-) To by byl trochu okatý klientelismus nemyslíte? Nebo máte nějaké praktické zkušenosti s podobným chováním současných členů zastupitelstva v Mimoni nebo v jiných městech? Podělte se o pikantnosti :-)

Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
18. února 2015 v(e) 19:56 napsal komentář Hana  IP: 85.70.40.152

Josefce jsem jen chtěla připomenout, že kavárny už byly v Mimoni tři a všechny krachly. Kdo má čas kvákat v kavárně ? A nepomohl ani idol žen Etzler a určitě to nebylo malou kupní sílou obyvatel Mimoně. Oni jsou totiž podnikatelé, které podnikání baví a pak je to radost, ale pak jsou ti ostatní, kteří mají věčně cedule s důvodem uzavření nebo kyselé ksichty pro zákazníky.

Odpovědět na RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
18. února 2015 v(e) 20:55 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.38.71

Máte pravdu Hano. Ta poslední "Etzlerova" byla dokonce již otvírána s prohlášením "...to je přeci pro Mimoň dost dobrý..." S takovým mottem to skutečně nemohlo dlouho vydržet. Na druhou stranu tu ale prakticky není klidnější nezakouřený prostor pro posezení např. maminek s dětmi apod. Nějaký protipól hospod a heren.

Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
18. února 2015 v(e) 18:33 napsal komentář Dan  IP: 83.208.147.207

Tak nevím , ale tento příspěvek je totální blábol .

Dokážu pochopit , že v Mimoni chybí kultůra a sportovní vyžití , ale že za nedodání služby od řemeslníka může starosta?

Vůbec nechápu , když někdo si stěžuje na termín a na druhou stranu napíše , že mu to bylo jedno a celou dobu nic nedělal , mohl přeci v pohodě zrušit objednávku a možná by ty svoje dveře měl během týdne doma .

No a turistický ruch , a velerhy cestovního ruchu ?
Ať se na mě nikdo nezlobí , ale na co by sem , jako někdo jezdil ?
...kostel ....no ten je v každé vesnici , místní malé muzeum ...no tak to nevím ...a co dál , takže město má vyhodit peníze za letáky a prezentace , pro nic za nic. Protože když někam jedu z rodinou , tak chci vidět něco vyjímečného , zámek , hrad , veletrh a nebo si užít nějaký zážitek .
A tak nám zbývá cykloturistika a loďaři a ty většinou zajímají pouze hospudky a ty fungujou .Ubytování cyklisti většinou nechtějí a pro loďaře se staví hospůdka s ubytováním na Borečku a to je i logický , protože většinou nasedají před průrvou a je jasný , že po hodině plutí , nebudou chtít ubytovat .

Odpovědět na RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
18. února 2015 v(e) 20:51 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.38.71

I když, jak tvrdíte Dane, že nechápete, proč by někdo do Mimoně jezdil, tak jste to trefil přesně. Máte pravdu, v Mimoni toho pro turisty skutečně moc není. Ale to je právě to, o co tu jde. Musíme něco vymyslet, aby tady ty důvody byly, když už tu není průmysl. Jak už říkal "presidento" v klasice Slunce seno, erotika: "...a tůristy, to jsou soldy, peníze, chápete?"

Odpovědět na RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
19. února 2015 v(e) 11:40 napsal komentář Petr M  IP: 37.48.33.87

to je spatny uvazovani delat neco pro lidi aby sem jezdili. my si tady v prvni rade musime vytvorit pekny misto pro nas samotny. hazet bobek na naky cizaky a lezeni jim mezi hyzde. my Mimonaci jsme tu ti o ktery se mame postarat. kdyz si tady udelame pekne tak pak muzeme tohle Krasno sdilet s jinejma. ale nedelejme to pro ne, protoze kdyz neprijedou tak budeme mit akorat ksyely ksichty. delejme to pro nas samotny.

Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
16. února 2015 v(e) 17:01 napsal komentář Honza  IP: 95.85.198.110

Vážený pane Plívo !
Vy osobně ta akorát můžete šoupat nohama neboť kteroukoliv hospodu jste dostal do ruky tu jste z...vil. Má úcta

Odpovědět na RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
16. února 2015 v(e) 19:57 napsal komentář hubert  IP: 78.110.213.29

Tak s tím se nedá nic jiného než souhlasit!

Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
16. února 2015 v(e) 11:23 napsal komentář Josefka  IP: 93.153.60.108

Mno, pravda je, že na místní kupní síle závislá nejsem a kdo mé výrobky chce koupit, koupí, a také koupí jinde knihu a dobrý domácí zákusek přes vyšší cenu. Podívejme se do Mnichova Hradiště, 26km od nás. Malé město a přece je zde vyšší kupní síla, může si dovolit restauraci s jídly v cenové relaci mezi 200-300Kč a lidé je zaplatí, aby se dobře najedli, může si dovolit cukrárnu s výbornými dražšími zákusky, vlastní galanterii a obchod s látkami. Myslím, že více místních podnikatelů vnímá, že kupní síla v Mimoni chybí, bez ohledu na mne. Zkuste se projít po městě a zeptat se: Haha či Huberte, kupní síla tvoří kvalitní služby a zboží. Z vašich reakcí mám dojem, že opravdu platí výrok: Tohle je pro Mimoň až dost dobrý.

Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
13. února 2015 v(e) 19:53 napsal komentář Josefka  IP: 37.48.32.209

Pěkné a smutné, přiznávám, že za situaci se dveřmi nemůže starosta :-). Nicméně to, že je zde jedna nekvalitní firma s dveřmi, chybí obuv, kavárna, slušná restaurace za to může nedostatek kupní síly. Kupní síla vzniká v místě, ke mají lidé práci, slušně placenou, tu poskytují většinou menší a střední podnikatelé a ti přijdou tam, kde jim město nabídne dobré podmínky a jsme zase zpátky. Je mi líto, ke nejsou místa, nejsou ani peníze a tím pádem ani konkurence. A za to, bohužel, nemůže špatný klempíř ani firma s okny a dveřmi, to jsou prostě jen místní lajdáci.

Odpovědět na RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
15. února 2015 v(e) 8:11 napsal komentář Starosta  IP: 95.85.239.40

Velká škoda že vás lidě nezvolily.Mohli jsme se mít líp.

Odpovědět na RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
18. února 2015 v(e) 21:11 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.38.71

Ba, ba. Opravdu velká škoda že ty všechny ženy tu Josefku "nezvolily", jak píšete. Všechno mohlo být jinak :-)

Odpovědět na RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
15. února 2015 v(e) 12:49 napsal komentář Josefka  IP: 37.48.46.114

Milý starosto, volební účast byla minimální. Skoro se zdá, že lid mimoňský rezignoval s tím, že na jeho názor nikdo nedá. Nicméně, kdyby mne lidé zvolili, mohli jsme minimálně vést veřejný dialog o tom, jaké máme představy o podpoře místního podnikání a snížení nezaměstnanosti, o zvýšení turistického ruchu, o tom, jak obeznámit turisty z ostatních částí republiky o tom, co Mimoň nabízí, jak zajistit služby, které bychom jim měli nabídnout.
Např. vloni v březnu jsem se účastnila jako Regionální prodejce na Výstavě regionálních produktů a suvenýrů 2014 v Jablonci nad Nisou v rámci veletrhu cestovního ruchu Euroregion Tour 2014. Mimoň byla zastoupena nemnoha materiály v rámci stánku org. LAG Podralsko, oproti tomu jiná městečka, ku příkladu Chrastava srovnatelná počtem obyvatel s Mimoní měla stánek vlastní a rozdávala letáky, mapky, podávali informace o zajímavostech města i okolí. Letos se koná Veletrh cestovního ruchu také, 19. až 21. března 2015 v Eurocentru v Jablonci nad Nisou. Bude zde mít Mimoň své zastoupení a bude propagovat naše malé městečko, aby přilákala další turisty z Čech, Polska i Německa k návštěvě? I to je zahrnuto v podpoře místního podnikání. Hezký den.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
15. února 2015 v(e) 13:47 napsal komentář haha  IP: 95.85.246.61

A sme doma - kdybyste byla na radnici vy, budou se pro turisty nakupovat vaše věci a dávat jim to jako dárky a na veletrzích se propaovat vaše firma.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
18. února 2015 v(e) 20:58 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.38.71

:-) To by byl trochu okatý klientelismus nemyslíte? Nebo máte nějaké praktické zkušenosti s podobným chováním současných členů zastupitelstva v Mimoni nebo v jiných městech? Podělte se o pikantnosti :-)

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
16. února 2015 v(e) 11:32 napsal komentář Josefka  IP: 93.153.60.108

kdybych byla na radnici já, snažila bych se naše město "vyvézt" na veletrhy po celé republice ,aby se o nás více vědělo, otázka je, co máte v rukávy vy.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
15. února 2015 v(e) 18:46 napsal komentář Hubert  IP: 78.110.213.29

Musím uznat, že tohle sedí!!! Nechápu, jak ta paní může říkat, že je zde slabá kupní síla. Je to tím, že ty její řekněme výrobky, nikdo nekupuje? Asi jo.
Spousta lidí jezdí do Škodovky, kde zase tak malé platy nejsou, další velká várka lidí jezdí do Stráže na uran, také myslím že tam nejsou malé platy atd.
V Kuřivodech vyrůstá další fabrika, snad už dělali nábor, kolik z Mimoně tam bude pracovat?
Jak prokrista starosta může zajistit, aby se tu umístil nějaký výrobce??? Tahle paní je jaksi asi mimo mísu. Jakou pobídku může dát starosta někomu, aby otevřel obchod s obuví, knihami a pod.???? Jakou???Podle výsledků voleb myslím že přišli hlavně starostovi stoupenci a ostatní si logicky neškrtli.
A nyní do mne. Jinak pracuju v té škodovce a jak tu Pepák píše, ty dveře koupím raději jinde a okap mi zajistí šikovný řemeslník, protože pro velkou firmu nejsem atraktivní.
Tož se mějte.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
18. února 2015 v(e) 20:37 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.38.71

Dobrý večer Huberte. Kdo jiný než orgány města mohou vytvořit podmínky pro velkého investora ve městě. Myslíte, že fabriky do Mnichova Hradiště, Českého Dubu, Zákup a nejnověji do Ralska přichází sami od sebe? O takové investice je bitva a někdo o ně musí bojovat. Stejně tak může město podpořit své podnikatele např. tím, že jim poskytne prostor v médiích města (Mitel, Zpravodaj, web města apod.) zdarma. Myslím, že z 2 500,- Kč za malý inzerát ve Zpravodaji město nezbohatne, ale naopak, pokud to pomůže rozvoji příslušné firmy, tak se to městu několikrát vrátí na daních a nových pracovních místech. Ono to totiž není jen o velkých firmách a fabrikách. Málokdo si uvědomuje, že podle statistiky, nejvíce zaměstnanců v ČR zaměstnávají malé a stření firmy. Ne ti obři, jako třeba Škodovka nebo ČEZ. Tím chci říci, že malí a střední podnikatelé tvoří páteř naší (a nejen naší) ekonomiky. Bohužel naše město nemá v tomto ohledu vůbec ekonomické myšlení a bohužel ani selský rozum. Příkladem toho může být např. "šílený" nápad s novým obchodním centrem vedle Penny, kam chtěli přivést kromě jiného nadnárodní řetězec s textilem Kika. To kdyby udělali, tak skončí všechny obchody s textilem ve městě a daně ze zisku z nákupů v Mimoni půjdou, ne do pokladny našeho města, ale do Německa. Tady by zaměstnali tak dvě prodavačky a platili městu nájem za prodejní plochu. Naštěstí z toho sešlo. Ne snad, že by někdo ve městě prozřel, ale Kika si udělala ekonomickou analýzu a konstatovala, že v Mimoni je nízká kupní síla a tudíž se jim tady prodejna nevyplatí. Jinak slabá kupní síla v Mimoni není jen něčí pocit. Je to podloženo oficiálním hodnocením Odboru pro regionální rozvoj Libereckého kraje. Podle této metodiky patří Mimoň do hospodářsky slabé oblasti, což je nejnižší stupeň. Zase by to mohlo umožnit rozvoj turistiky a také dotace jsou do takového regionu větší. Není tu průmysl :-) Kdo vymyslí nějakou turistickou atrakci pro Mimoň? Asi to budou muset být nějací aktivní občané, protože město z nějakých důvodů nechce využívat dostihovku a v lednu nechalo na vlastní žádost vyjmout ze seznamu vod vhodných pro koupání místní koupaliště a nic nového v tomto směru evidentně nepřipravuje, jak vyplývá z návrhu letošního rozpočtu města. Budeme se asi muset všichni více snažit, pane správče... :-)

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
15. února 2015 v(e) 20:40 napsal komentář Jaromír Plíva  IP: 95.85.241.16

Pro Huberta
Bohužel kupní síla v Mimoni není dobrá a to přesto, že jak píšeš někteří lidé mají dobré zaměstnání mimo naše město. To asi potvrdí většina podnikatelů v Mimoni. Pracovat ve škodovce nebo i jinde neznamená automaticky vysoké výplaty většina je pod externí firmou a to není žádný zázrak...

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
17. února 2015 v(e) 20:09 napsal komentář bitzer  IP: 90.181.18.166

Co se té kupní síla v našem městě týče,tak majitelé heren jsou určitě spokojeni ! Naříkají jenom neschopní podnikatelé :-)

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
18. února 2015 v(e) 11:12 napsal komentář Hubert  IP: 90.182.212.193

Tak to sedí :)))

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
19. února 2015 v(e) 11:43 napsal komentář Petr M  IP: 37.48.33.87

to sedi jak prdel na hrnec. kdyz se mimonskejma hernama muze prohazet takovejch ukrutnejch milionu jako se prohazi tak si predstavte co by se s tema penezma dalo dokazat kdyz by v mimoni zustaly. ale ono je lepsi to nahazet do automatu.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
16. února 2015 v(e) 9:53 napsal komentář Lenka  IP: 78.110.212.14

No kupní síla se projeví i v návštěvách restauračních zařízení. Ono, když se do hospody neinvestuje, smradlavé WC, drahé pivo, pořádnej kuchař se taky nezaplatí a kuchař dělá dobrou hospodu, co si budem povídat, tak bohužel i lidi přestanou do tý hospody chodit :-(

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
16. února 2015 v(e) 11:19 napsal komentář Jaromír Plíva  IP: 95.85.232.47

Podobné komentáře by měli psát lidé. kteří uvedené hospody navštěvuji....Nějak nerozumím:
do hospody se neivestuje - koukni se do Lenky
smradlavé WC - kde?
drahé pivo- nejsme herna ani asiat
kuchař - to se řeší pořád
Jinak vše je možné napsat na www,email,facebbok budu jen rád. Nikdo není dokonalej..

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
16. února 2015 v(e) 19:56 napsal komentář Hubert  IP: 78.110.213.29

Jaromíre lžete jak když tiskne. V Lence jsou vymalované jenom dvě stěny, dveře od dámských WC nedoléhají ani náhodou. Investice do tohoto zařízení jsou minimální. Jste prostě lhář a cítíte se ukřivděn při jakékoliv kritice na vaše zařízení. I u některých asiatů jak říkáte je to mnohem příjemnější než u vás. Kde máte Mílu Kváše? Super číšník a je ve Škodovce? Divné, že. Obchody nejdou a asi proto odešel. Není to však jen tou kupní sílou. Jak píše Lenka ta investice prostě chybí a vy to nechcete přiznat a nikdy to nepřiznáte, to bude kolem sebe raději prskat a osočovat kdekoho.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
17. února 2015 v(e) 8:45 napsal komentář alex  IP: 93.153.60.108

Huberte, já tedy do Lenky nechodím, ale co se týče osočování a prskání, přijde mi, že to spíše Vy vyskakujete jako čertík z krabičky.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
16. února 2015 v(e) 22:51 napsal komentář Jaromír Plíva  IP: 95.85.241.16

No nevím kdo je tady lhář zajdi do té Lenky raději ještě jednou a napiš pak pravdu. (ty dveře zkontroluji) Ukřivděný rozhodně nejsem a kritiku beru jako přínos pro další práci. Milan byl super a nic z toho co jsi psala není pravda. Já jeho důvody vím, ale tady je probírat nebudu. Rozhodně to nebylo o penězích.
Jinak budu rád, když mi své připomínky a nápady co v Lence a nejen tam vylepšit napíšeš.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
16. února 2015 v(e) 10:50 napsal komentář Hubert  IP: 90.182.212.193

Přesně tak Lenko a Dřevěnka je toho zářným příkladem! Zahuleno, zažraná špína kam se člověk podívá a dát si minutku je kulinářský zážitek. To pan majitel nevidí, jen kolem sebe kope, vlastní chybu nepřizná.

Odpovědět na RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
RE:Kdo zato může ? Starosta ? Tak to tedy asi těžko...
12. února 2015 v(e) 19:38 napsal komentář bitzer  IP: 90.181.18.166

Taky mám podobnou zkušenost.Potřeboval jsem nový okap.Navštívil jsem firmu na náměstí U zbořeného zámku.Přijel zaměstnanec,obhlédl situaci a už nikdy se neobjevil.Sehnal jsem si soukromníka a ten udělal práci k mé plné spokojenosti.Starosta o tom dosud neví.

Zpět na předešlou stránku

© Pep@k 2005

 
Reklama
PIZZA BRUCIONE
PIZZA BRUCIONE
Taxi Horáček
Taxi!

Zajímavé odkazy
www.alkehol.cz
Alkehol
oblíbená kapela


www.harlej.cz
Harlej
prima kapela


www.skwor.cz
Škwor
správnej bigbít